U VOOR MIJ

RUST🙇🏿🙏🏻29 maart🙏🏿🙇🏻‍♀️ voormij🙇‍♂️🙏RECHTVAARDIGHEID:Want Ik ben er niet blij over als iemand moet sterven, zegt de Heer. Heb dus spijt en verander, zodat jullie in leven zullen blijven. Ezechiël 18:32

donderdag 15 februari 2024

De belijdenis

 

DE BELIJDENIS 🙏🏽

 Belijd wat je hebt gedaan! Opnieuw hoort Tamara de stem van haar geweten. Maar ze aarzelt nog. Later zegt ze tegen zichzelf en gaat de woonkamer in. Het is zo’n mooie dag, maar blij kan ze niet zijn. Haar geweten laat haar niet met rust.☺ 

 Korte tijd later kan ze het niet langer meer uithouden. Ze gaat naar haar kamer, sluit de deur achter zich en knielt neer. Ze schaamt zich als ze begint God, haar Vader, ze zonde te belijden. Ze weet dat ze voor God niets kan verbergen en legt alles open voor Hem neer. Het is een oprechte belijdenis, waarbij ze de zonde bij de naam noemt.☺
  belijdenis 

Als ze erover nadenkt dat de zonde zo verschrikkelijk is en de Heere Jezus daarvoor aan het kruis moet sterven, rollen de tranen over haar wangen. Maar tegelijkertijd maakt het haar blij dat de Heere Jezus zo veel van haar houdt en bereid was in haar plaats de straf van God te dragen, zodat zij vrij is.☺ 

 Na de belijdenis wordt ze weer vrolijk en kan ze eindelijk van de mooie dag genieten.☺ 

 Als je jouw zonde belijdt: Hij is getrouw en rechtvaardig om jou de zonden te vergeven en je te reinigen van alle ongerechtigheid. 1 Johannes 1 vers 9.☺ 

 Mijn zonde maakt ik U bekend, mijn ongerechtigheid bedekte ik niet. Ik zei: Ik zal mijn overtredingen belijden voor de Heere Jezus. En U vergaf mijn ongerechtigheden, mijn zonde. Psalm 32 vers 5. VolgMij/Ogenblik

Geen opmerkingen: